.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران در مراسم روز ارتش
ارتش جمهوري اسلامي به دژ مستحكم انقلاب تبدیل شده است
ارتش جمهوري اسلامي به دژ مستحكم انقلاب تبدیل شده است استاندار مازندران كه به مناسبت روز ارتش و در مراسم رژه نيروهاي مسلح مازندران در ميدان امام حسين (ع) ساري گفت :ارتش جمهوري اسلامي به دژ مستحكم انقلاب تبدیل شده است

شمال نیوز: استاندار مازندران كه به مناسبت 29 فررودين روز ارتش و در مراسم رژه نيروهاي مسلح در ميدان امام حسين (ع) ساري سخن مي گفت روز ارتش پرافتخار جمهوری اسلامی را به سربازان، افسران و فرماندهان شجاع، مؤمن و انقلابی حاضر در مراسم تبريك گفت و اظهار داشت : یاد امام بزرگوار و همۀ شهیدان، به ویژه شهداي گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی و همۀ جانبازان و آزادگان را به ويژه 10400 شهيد گلگون كفن استان لاله خيز مازندران ، ايثارگران و شهداي لشكر حماسه آفرين 25 كربلا ، 30 پياده گرگان و بسيجيان فداكار مازندران را گرامی می دارم که راه عزت، شرافت و زندگی متعالی را به ما آموختند.

دكتر ربيع فلاح افزود : امروز نیروهای مسلح و ارتش عزیز ما آرمان گرا و در خدمت ارزش های الهی و صیانت از گوهر ماندگار حاكميت نبوي و علوي ، منويات رهبري معظم انقلاب و حافظ ميهن عزيز اسلامی هستند.
مقام عالي دولت در مازندران تاكيد كرد : بي گمان آمادگی برای دفاع از وطن، ارزش های مكتبي و انقلابی ، امری مهم و ضرورتی قطعی است که به فضل الهی نيروي مسلح جمهوري اسلامي و ارتش  عزیز ما از این ویژگی به خوبی برخوردار است.
استاندار مازندران تصريح كرد : ارتش جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه ای عمیق از معنویت، دینداری و توکل به امداد‌های خداوندی و برخورداری از عزم، اراده، ولایتمداری و پایمردی فرزندان انقلاب در سازمان خود با تأسی به مجاهدت‌ها و حماسه‌آفرینی های دوران دفاع مقدس و دستاوردهای غرور‌انگیز دفاعی، دژ مستحكم انقلاب تبدیل شده است و تحت فرماندهی و مدیریت داهیانه ولی فقیه زمان و فرمانده معظم کل قوا حضرت آيت ا... خامنه‌ای ، بیش از هر زمان دیگر، در صحنه‌های دفاع از مرزهای میهن اسلامی آماده اجرای سلحشورانه ماموریت های خطیر محوله است.
دكتر ربيع فلاح ادامه داد : به یاد داریم همزمان با به ثمر رسيدن انقلاب اسلامی، ارتش رژيم ستم شاهي كه پيكره اصلي آن را جوانان برومند ايراني تشكيل مي داد، به نداي آسماني رهبر انقلاب لبيك گفت و در نتيجه هم صدا و همراه با امت در براندازي رژيم وابسته به ستيز بي امان با دشمنان داخلي و خارجي انقلاب برخاست و به عنوان نخستين بازوي توانمند نظامي انقلاب در جهت تحقق اهداف جمهوري اسلامي ايران تلاشهاي خستگي ناپذير و مستمري را با فداكاري و ايثار و در ابعاد مختلف آغاز كرد.
استاندار مازندران افزود : رهبر فقيد انقلاب حضرت امام خميني (ره) روز پيوستن ارتش به مردم را با عبارت حكيمانه "لحظه شادي بندگان خدا و ياس ستمگران" نقطه عطف درخشان و افتخار آميز قلمداد فرمود.
وي افزود : پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حالی كه جمهوری نوپا، برای حل و فصل مشكلات اقتصادی و اجتماعی ناشی از یك انقلاب مردمی درگیر مسایل عدیدهء داخلی بود، دشمنان انقلاب كه از یك سو به شدت از پیروزی انقلاب ضربه خورده و از سوی دیگر در ایجاد اختلافات داخلی برای نابودی انقلاب اسلامی درمانده بودند، به شكل ناجوانمردانه جنگ تحمیلی گسترده ای را به كشور تحمیل كردند.
استاندار مازندران از حماسه آفريني هاي دلاورمردان ارتش در دوران دفاع مقدس تقدير كرد و گفت : اكنون كه حدود 25سال از پايان جنگ مي گذرد، ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن حفظ و ارتقاي آمادگي و توان رزمي خود درخودكفايي تلاش كرده و در صحنه سازندگي كشور حضور فعال و موثري داشته است و هم اكنون يكي از مقتدرترين نيروها درسطح كشور و منطقه است.
دكتر ربيع فلاح تاكيد كرد : وحدت راهبردی نیروهای مسلح، به ویژه همکاری، هم افزایی و هماهنگی همه‌جانبه بین ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور، پاسداری و دفاع از انقلاب اسلامی و صیانت از امنیت ، مصالح و منافع ملی ایران اسلامی، دژ تسخیرناپذیری برابر بدخواهان و دشمنان کینه‌توز و طمع کار قرار داده است به گونه‌ای آنان را در دست یابی به اهداف شوم و سناریوهای شیطانی مهندسی شده در اتاق های فکر نظام سلطه ناامید ساخته است.
استاندار مازندران ادامه داد : دولت تدبير و اميد بر اساس گفتمان و دكترين دفاعي جمهوري اسلامي تلاش و همت واسع خويش را معطوف به توانمند سازي قواي مسلح كشور در حوزه هاي مختلف سخت افزاري و توسعه دانش و بسط امر خطير خودكفايي معطوف مي دارد و از سويي توان و اثرگذاري نيروهاي مسلح كشورمان را در اجراي مأموريت هاي دشوار عمراني و سازندگي كشور سرمايه اي ارزشمند تلقي مي كند .
وي در پايان گفت : بحمداله در استان مازندران نيز توجه به اين مقوله مهم با حضور ارزشمند در مجموعه ي هميشه پيروز لشگر 30 پياده گرگان و لشگر 25 كربلا ، عينيت برجسته خواهد داشت. امیدوارم همچون گذشته، با استمرار آموزش ها، فراگیری، تعمیق ایمان و توکل بر خدا، تجربه، تمرین، نوآوری و خلاقیت، حفظ روحیه بالا، شجاعت و فداکاری، این راه نورانی و پرافتخار را ادامه بدهید.
مطمئن باشید که به فضل الهی پیروزی و عزت از آن شماست و بدون تردید، هیچ قدرتی در عالم توانایی ایستادن در برابر شما و مقابله با شما را نخواهد داشت، چرا که ارتش ما ریشه در زمین و اندیشه و سر در آسمان دارد و متکی به یک اقیانوس بیکران ملت مؤمن و متوکل بر خدای مقتدر و یگانه است و این ارتش شکست ناپذیر است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.032 seconds.